گالری طلای شیرزاد
3,800,000 تومان
مد و استایل

5 دلیل اهمیت طلا و جواهر برای خانم ها

توسط ادمین
سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰
0 نظر
5 دلیل اهمیت طلا و جواهر برای خانم ها

جواهرات همیشه به عنوان محبوب ترین اقلام برای تکمیل مد و پوشاک از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. برای بسیاری از افراد ، استایل و پوشاک بدون جواهرات دارای نقص  و کاستی است. 
هزاران سال جواهرات نقش بسیار مهمی در زندگی بشر داشته اند. ما از تاریخ می آموزیم که تمدن های قدیم از جواهرات برای برجسته کردن زیبایی طبیعی استفاده می شده و هر کدام از جواهرات مثل گردنبند ، دستبند و ... به عنوان نماد پیام های مختلف مانند امنیت ، خرد ، ظرافت و رفاه پوشیده می شدند.
بسیاری از زنان دوست دارند از جواهرات به عنوان نمادی از زنانگی استفاده کنند یا موقعیت اجتماعی خود را به نمایش بگذارند. جواهرات همچنین می توانند به زن اعتماد به نفس و زیبایی بدهند.

میتوان به پنج دلیل مهم اهمیت وجود طلا و جواهر برای زنان امروزی اشاره کرد.

 

1. یک لوازم جانبی ضروری برای مناسبت های خاص

جواهرات برای خانم ها ارزش و اهمیت بسیار بالایی در زندگی روزمره دارد ، با توجه به این واقعیت که قرن هاست مورد توجه قرار گرفته. با گذشت زمان با افزایش سبک ها و طرح های جدیدی که به بازار عرضه شده ، محبوبیت آن افزایش می یابد. شرکت در مناسبت های خاص ، مانند عروسی ، مهمانی ها ، جشن ها و ... ، بدون استفاده از جواهرات برای بسیاری از زنان مورد پسند نیست و گاها احساس عدم اعتماد به نفس را در آنان تقویت میکند.

 

2. سرمایه گذاری

جواهرات نه تنها گزینه محبوب و مناسبی برای تزئین بوده، بلکه می تواند به عنوان یگ گزینه مناسب برای سرمایه گذاری باشد. خرید و سرمایه گذاری جواهرات ، به ویژه جواهرات گران قیمت از گالری های معبتر همیشه جزو انتخاب های مطمئن بشمار میرود.

الماس برای قرن ها مورد توجه بوده است و بدون توجه به هرگونه نوسانات اقتصادی و اتفاقات در جامعه ، همیشه تقاضای زیادی دارد. تقاضای زیاد برای الماس و همچنین طلا ، تضمین می کند که جواهرات همواره ارزش خود را حفظ میکنند.
طلا یک فلز گرانبها است و دستبندها ، انگشترها و گردنبندهای طلا به راحتی قابل ذوب شدن و تبدیل به شمش شمش و قطعات جدید جواهرات هستند. ارزش طلا بر خلاف پول نقد ، که بسته به عوامل اقتصادی در نوسان است ، نسبتاً ثابت است. جواهرات با عیار طلای بالا همیشه ارزش بالایی خواهند داشت. به عنوان مثال ، بحران اقتصادی کنونی جهانی تاثیری آنچنان بر قیمت طلا ندارد ، بلکه همچنان در حال افزایش نیز است.

 

3. احساس شیرین اعتماد به نفس

جواهرات توانایی بی چون و چرایی برای افزایش اعتما به نفس خصوصا خانم ها ست که این برای زنان بسیار مهم است زیرا می تواند علاوه بر آن به آنها احساس زیبایی ، شیک و خاص بودن بدهد. در نهایت نقش بزرگی در ایجاد احساس خوب در زن نسبت به خود ایفا می کند ، به همین دلیل برای بسیاری از خانم هاجواهرات طلا خصوصا دستبند و انگشر و همچنین گردنبند طلا جزو محبوبت ترین ها به شمار میرو د و استفاده از آن بسیار ارزشمند است.

 

4.  گران ترین و ارزشمندترین هدایایی است که یک زن از شوهرش می گیرد.

طیف وسیعی از جواهرات مختلف وجود دارد از جمله نقره و پلاتین در بازار هست که یک مرد می تواند برای یک همسرش بخرد ، انتخاب او بسته به میزان پولی که او می خواهد یا می تواند بپردازد بستگی دارد. قیمت بسته به وزن و کارمزد و ... متغیر است. جواهرات حاوی پلاتین و الماس گران ترین هستند ، در حالی که جواهرات طلا  نسبتا به آن ها مقرون به صرفه تر هستند. خصوصا طلای سفید که محبوب ترین انتخاب در حال حاضر است.

5-  ارزشمند بودن

برخی از جواهرات متعلق به خانم ها برایشان دارای ارزشی احساسی و معنوی بالا حتی بسیار بالاتر از پول و مادیات دارد. به عنوان مثال ، یک حلقه نامزدی می تواند ارزش ذاتی بی نهایت بالاتری در مقابل مبالغ بالای پول داشته باشد چرا که خاطرات شیرین ازدواج را هر سال زنده نگه میدارد.